Filmy o ubezpieczeniach Avatar Agenta sprawdzają się świetnie zarówno w pracy biurowej jak i pracy zdalnej. Opierając się na doświadczeniach aktywnych agentów ubezpieczeniowych, widzimy, że efektywność działania można by sortować w takiej kolejności:
- Wyświetlanie filmów o ubezpieczeniach z napisami na małym telewizorze stojącym na biurku w biurze, tuż przed klientem, lub na dużym telewizorze zawieszonym na ścianie. Klienci w większości są zaciekawieni formułą filmów i bardzo często w oczekiwaniu na wystawienie polisy, po którą przyszli, zadają pytania o inne ubezpieczenia, o których film właśnie oglądają. Efekty sprzedaży, zależą już tylko od nas. Polecam wywiad, z jadą z pierwszych agentek, która w ten sposób używa filmów: Wywiad jak działają filmy na TV
- Wysyłanie SMS z filmem – Agent otrzymuje filmy w postaci linków, wysłane na swój telefon. Korzysta z funkcji przekaż dalej i wysyła je do swoich klientów z własnego telefonu. Dzięki temu zawsze będzie miał historię wysłanych filmów, a jego klient będzie wiedział od kogo dostał tak cenne informacje. Jednocześnie, tym sposobem, klienci najczęściej oglądają filmy o ubezpieczeniach. Warto przed wysyłką chwilę porozmawiać z klientem i zachęcić go do obejrzenia filmu. „To jest coś co może dodatkowo zabezpieczyć Cię w trudnych sytuacjach – obejrzyj”. Tylko tyle i, aż tyle.
- Wysyłanie SMS z CRM’u – Większość CRM-ów ma różne funkcje wysyłania SMS, np automat przypominający o wznowieniu lub drugiej racie. Można np. pod drugą ratę podpiąć film o Prywatnej Opiece Medycznej, a przy wznowieniu OC/AC dodać film o Assistance itd. Klienci sami potrafią oddzwonić po takim SMSie. Można zmieniać linki do filmów co jakiś czas. Warto tutaj eksperymentować i szukać najlepszych rozwiązań.
- Linki wysyłane e-mailowo do klienta – Obecnie maile są dość słabo odczytywane, chyba, że uprzedzisz klienta, że wysyłasz mu konkretny film o ubezpieczeniu, o którym rozmawialiście. Niemniej linki do filmów warto umieścić z opisami w stopce. Statystycznie co 4-5 klient sprawdzi link i obejrzy film.
Tyle wiemy na pewno – ale eksperymentuj – może znajdziesz jeszcze bardziej skuteczne rozwiązanie. PAMIĘTAJ: Filmy działają, trzeba je tylko pokazać klientowi 😉
Powodzenia i dalszych sukcesów.