Dzisiaj zapraszamy do przeczytania wywiadu z prężną agencją ubezpieczeniową Beaty Gut Ubezpieczenia.
AA: Czy długo korzysta Pani z Filmów?
Beata Gut: Korzystam od czasu spersonalizowania dla mnie filmów, czyli około miesiąc.
AA: Jak często korzysta Pani z filmów? Beata Gut: Tak naprawdę co dwa, trzy dni wysyłam filmy do klientów. Przy większych ubezpieczeniach np. dom, mieszkanie wysyłam film wraz z przygotowaną ofertą.
AA: Jaką metodą wysyła Pani filmy?
Beata Gut: U mnie zdecydowanie sprawdza się sms, ale też wielokrotnie mailowo, wysyłam wraz ze swoimi materiałami. Sama jestem twórcą materiałów video, w których objaśniam wiele ważnych spraw. Prowadzę swój kanał na YouTube oraz udostępniam w mediach społecznościowych video, w których krok po kroku objaśniam przydatność ubezpieczeń.
AA: Które filmy cieszą się popularnością i zainteresowaniem?
Beata Gut: Zdecydowanie najwięcej wysyłam z produktami AC i DOM. O ubezpieczenia życiowe mam raczej mało zapytań, 99% u mnie to komunikacja.
AA: Jaka jest reakcja klientów na filmy?
Beata Gut: Klienci reagują zdecydowanie pozytywnie, nie mam wiedzy czy faktycznie oglądają całe filmy, ale napewno zwiększają ich świadomość i potrzeby ochrony. Zdobywam klientów głównie z polecenia oraz przez mój profil gdzie zbieram opinie od klientów. Teraz doszły filmy i tu również dostrzegam potencjał w zdobywaniu klientów.
AA: Czy filmy sprawiają że klienci lepiej rozumieją ubezpieczenia?
Beata Gut: Na pewno tak, część klientów zastanawia się po obejrzeniu nad pakietami i rozszerzeniem dotychczasowego ubezpieczenia. Filmy zwiększają ich świadomość.
AA: Czy filmy wpływają na Pani pracę i praceę Pani Agencji?
Beata Gut: Mocno ją upraszczają, filmy są ciekawe, przykuwają uwagę klienta, a to ułatwia pracę.
Wideo to przyszłość. Klienci coraz bardziej gonią w swojej codzienności nie zastanawiając się nad wieloma kwestiami. Filmy dają tą możliwość, by w szybki obrazowy sposób skupić ich uwagę i naświetlić konsekwencje braku ubezpieczenia.