Dzisiaj zapraszamy na kolejny, już czwarty wywiad z Agentem, który od kilku tygodni korzysta z filmów o ubezpieczeniach. Zapraszamy na wywiad z Leszkiem Leżała – Agentem Ubezpieczeniowym.
AA. Czy długo korzysta Pan z Filmów?
LL: Z filmów korzystam od niedawna , 3,4 tygodnie.
AA: Jak często korzysta Pan z filmów?
LL: Staram się wysyłać 3,4 filmy w tygodniu. Mam nadzieje, że tak mi to wejdzie w nawyk, że częstotliwość się znacznie zwiększy i nie pozostanie mi nic innego jak czekać na efekty.
AA: Jaką metodą wysyła Pan filmy?
LL: Wysyłam drogą mailową dołączając do już wystawionych polis. Wysyłam filmiki, które mają na celu uzupełnić zakres ubezpieczenia lub tak jak teraz w przypadku nadchodzących wakacji wysyłam filmiki o ubezpieczeniu podróży.
AA: Które filmy cieszą się popularnością i zainteresowaniem?
LL: Największym zainteresowaniem u nas w Agencji cieszą się filmiki o ubezpieczeniu mieszkań i domów. Widzimy ożywienie klientów na te produkty. Podobne zainteresowanie „szczegółami” oferty występuje też w przypadku filmu z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą. W końcu, „idą” wakacje…
AA: Jaka jest reakcja klientów na filmy?
LL: Często padają słowa od klientów: dobrze, że mi Pan przypomniał😊. Jest też pewna kwestia, która może wydawać się zaskakująca dla nas, agentów. Nam, mających na co dzień do czynienia z zagadnieniami ubezpieczeniowymi, wydaje się, że pewne rzeczy są oczywiste lub też zrozumiałe, podczas gdy dla ludzi – Klientów z poza branży, wcale nie jest to takie oczywiste i zrozumiałe i nie ma się co dziwić… ja np. nie znam się na medycynie czy czym tam jeszcze. I w przypadku takiego krótkiego filmiku pewne rzeczy zostają „naświetlone” czy uświadomione w zrozumiały sposób, zachęcający do przemyśleń i w konsekwencji, do podjęcia działania. Myślę, że to też może zostać pozytywnie odebrane wśród osób, które nie były do czegoś przekonane lub coś nie było dobrze zrozumiane, taki „olśniewający pstryk” 😉
AA: Czy filmy sprawiają że klienci lepiej rozumieją ubezpieczenia?
LL: Jestem przekonany, że po obejrzeniu filmiku klient staje się bardziej doinformowany, bardziej świadomy czy dane ubezpieczenie spełni jego oczekiwania, czy jest mu potrzebne i co będzie miał w zakresie.
AA: Czy filmy wpływają na Pana pracę i prace Pana Agencji?
Wpływają i to zdecydowanie. Zaczęły wzbudzać dodatkowe zainteresowanie klientów. Działamy na starych schematach przyzwyczajając do tego klientów i jak nagle pojawia się coś nowego (i tu wysyłka filmów) to klienci okazują również większe zainteresowanie, pobudza to ich ciekawość, a zarazem daje do myślenia – może czas coś jeszcze doubezpieczyć.