Dziś drugi wywiad z Agentem Ubezpieczeniowym, Markiem Matejukiem, który już od jakiegoś czasu wyświetla filmy na telewizorze w swoim biurze.
AA: Witaj, Marku. Z filmów korzystasz już od około roku, a telewizor z filmami uruchomiłeś dwa miesiące temu. Jak Ci się sprawdzają te rozwiązania?
MM: Stały się częścią mojej pracy. Działam wielotorowo: filmy mam podpięte w CRM w porównywarce INSLY, link do filmu mam również w stopce w e-mailu, wysyłam też smsem np. przy wznowieniach z dopiskiem „zwróć uwagę, co jest na filmiku.” W CRMie mogę sobie podejrzeć, ile filmów zostało wyświetlonych i są to najczęściej filmy o ubezpieczeniach na życie. Oczywiście puszczam filmy na telewizorze w biurze.
AA: Rzeczywiście wielotorowo. Cieszy nas to. Opowiesz, jak technicznie rozwiązałeś kwestię telewizora?
MM: Telewizor wisi na ścianie za moimi plecami. Film leci cały czas, kiedy jestem w biurze. Z napisami i z dźwiękiem. Dźwięk ustawiłem na niski poziom, bo mam wrażenie, że w połączeniu z napisami najlepiej odbiera się treść. Ale na tyle cicho, że nie przeszkadza mi w pracy. I jednocześnie nie ma kłopotliwego milczenia, kiedy wyliczam składkę czy wypisuję polisę.
AA: O tym efekcie naszych filmów nie pomyśleliśmy 🙂 Jak klienci reagują na filmy?
MM: Oglądają. Telewizor w naturalny sposób przyciąga wzrok. I znów dodatkowy efekt: klientom się nie nudzi, nie muszą szukać zajęcia w telefonach 😉
AA: Czy są zaciekawieni?
MM: „O, to auto też można u Pana ubezpieczyć? To fajnie.” Tak ostatnio usłyszałem od klienta, który przyszedł zrobić wznowienie polisy na dom. I na odwrót: przychodzi klient po OC, widzi film i zaczyna dopytywać mnie o polisę na życie.
AA: Czy ma to wpływ na sprzedaż?
MM: Zdecydowanie tak. Sprzedaję szersze warianty. Ubezpieczam krzyżowo. Klienci majątkowi w końcu decydują się na ubezpieczenie na życie. Właśnie w życiówce zauważam znaczący wzrost. W styczniu sprzedałem 6 razy więcej polis na życie niż przez poprzednie pół roku!
AA: To duży sukces. My stale pracujemy nad rozszerzaniem naszej filmowej oferty. Masz jakieś sugestie w tym względzie?
MM: Przydałby się film o ubezpieczeniu rolnym.
AA: Mamy w planach ubezpieczenie rolne i kilka nowych filmów o ubezpieczeniach życiowych. Czy chcesz coś jeszcze dodać na koniec naszej rozmowy?
MM: Powiem tak: filmy zrobione są lekko, z dowcipem i działają.
AA: Miło to słyszeć. Dziękuję za rozmowę.